H τρυφερή φωτογραφία του Γιώργου Μυλωνάκη με τους γιους για τη Γιορτή του Πατέρα που δημοσίευσε η Τίνα Μεσσαροπούλου

June 22, 2026


Η Γιορτή του Πατέρα είχε φέτος ξεχωριστή σημασία για την οικογένεια της Τίνας Μεσσαροπούλου και του Γιώργου Μυλωνάκη, λίγες μόλις ημέρες μετά τη μεγάλη περιπέτεια υγείας που πέρασε ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ.Με έναν ιδιαίτερα τρυφερό τρόπο επέλεξε η Τίνα Μεσσαροπούλου να τιμήσει τον σύζυγό της, Γιώργο Μυλωνάκη, με αφορμή τη Γιορτή του Πατέρα.Η γνωστή δημοσιογράφος δημοσίευσε στα social media…

Η Γιορτή του Πατέρα είχε φέτος ξεχωριστή σημασία για την οικογένεια της Τίνας Μεσσαροπούλου και του Γιώργου Μυλωνάκη, λίγες μόλις ημέρες μετά τη μεγάλη περιπέτεια υγείας που πέρασε ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ.

Η συγκινητική ανάρτηση της Τίνας Μεσσαροπούλου

Με έναν ιδιαίτερα τρυφερό τρόπο επέλεξε η Τίνα Μεσσαροπούλου να τιμήσει τον σύζυγό της, Γιώργο Μυλωνάκη, με αφορμή τη Γιορτή του Πατέρα.

Η γνωστή δημοσιογράφος δημοσίευσε στα social media μια οικογενειακή φωτογραφία από παλαιότερες στιγμές, στην οποία ο Γιώργος Μυλωνάκης ποζάρει μαζί με τους δύο γιους τους, σε ένα στιγμιότυπο γεμάτο αγάπη και ζεστασιά.

Δείτε τη φωτογραφία:

giorgos milonakis paidia

Συνοδεύοντας τη φωτογραφία, η Τίνα Μεσσαροπούλου έγραψε: «Οι αγάπες μου σε μια φωτογραφία», εκφράζοντας δημόσια τα συναισθήματά της για τον άνθρωπο με τον οποίο μοιράζεται τη ζωή της και τα παιδιά τους.

Μετά από μια δύσκολη δοκιμασία

Η συγκεκριμένη ανάρτηση αποκτά ακόμη μεγαλύτερη συναισθηματική αξία, καθώς έρχεται λίγο καιρό μετά τη σοβαρή περιπέτεια υγείας που αντιμετώπισε ο Γιώργος Μυλωνάκης.

Ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ νοσηλεύτηκε έπειτα από ρήξη ανευρύσματος στον εγκέφαλο, προκαλώντας μεγάλη ανησυχία στην οικογένεια, στους συνεργάτες και στους φίλους του.

Ακολούθησε μια μακρά περίοδος νοσηλείας και αποκατάστασης, κατά τη διάρκεια της οποίας έδωσε μια δύσκολη μάχη για την επάνοδό του.

Οι 26 ημέρες στον Ευαγγελισμό

Ο Γιώργος Μυλωνάκης παρέμεινε για συνολικά 26 ημέρες στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», μεγάλο μέρος των οποίων πέρασε διασωληνωμένος στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

Μετά τη σταθεροποίηση της κατάστασής του, μεταφέρθηκε σε εξειδικευμένο κέντρο αποκατάστασης στη Γερμανία, όπου συνέχισε τη θεραπεία του, ενώ αργότερα επέστρεψε στην Ελλάδα για να ολοκληρώσει το πρόγραμμα αποθεραπείας του σε αντίστοιχη μονάδα στην Αθήνα.

Στις 14 Ιουνίου έλαβε το οριστικό εξιτήριο και πλέον συνεχίζει την ανάρρωσή του στο σπίτι, έχοντας διαρκώς δίπλα του τη σύζυγο και τα παιδιά του.

Δείτε το βίντεο:

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Το διαβάσαμε εδώ

Δείτε και αυτά
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.