Στα δικαστήρια ο Μάρκος Σεφερλής με τον κουμπάρο του – «Όταν συνειδητοποίησα ότι αυτός ο άνθρωπος µου έκανε αυτό, έπαθα σοκ»

June 27, 2026


Ο Μάρκος Σεφερλής βρέθηκε ξανά στις δικαστικές αίθουσες για την πολύκροτη υπόθεση που αφορά τον πρώην κουμπάρο και στενό συνεργάτη του, τον οποίο κατηγορεί για υπεξαίρεση 350.000 ευρώ. Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε για τη βαθιά προσωπική προδοσία που, όπως υποστηρίζει, βίωσε, τονίζοντας ότι η ηθική πληγή ήταν μεγαλύτερη ακόμη και από την οικονομική ζημιά.Συνεχίζεται η δικαστική διαμάχη ανάμεσα στον Μά…

Ο Μάρκος Σεφερλής βρέθηκε ξανά στις δικαστικές αίθουσες για την πολύκροτη υπόθεση που αφορά τον πρώην κουμπάρο και στενό συνεργάτη του, τον οποίο κατηγορεί για υπεξαίρεση 350.000 ευρώ. Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε για τη βαθιά προσωπική προδοσία που, όπως υποστηρίζει, βίωσε, τονίζοντας ότι η ηθική πληγή ήταν μεγαλύτερη ακόμη και από την οικονομική ζημιά.

Συνεχίζεται η δικαστική διαμάχη ανάμεσα στον Μάρκο Σεφερλή και τον πρώην κουμπάρο του, τον οποίο κατηγορεί για υπεξαίρεση ποσού ύψους 350.000 ευρώ. Ο ηθοποιός και παρουσιαστής βρέθηκε την Παρασκευή στα δικαστήρια, όπου εκδικάζεται σε δεύτερο βαθμό η υπόθεση.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά στην εκπομπή «Super Κατερίνα», ο πρώην συνεργάτης του καταδικάστηκε πρωτόδικα σε πέντε χρόνια κάθειρξη, ωστόσο άσκησε έφεση και πλέον αναμένεται η απόφαση του Εφετείου.

«Σήμερα τελειώνει όλη αυτή η ιστορία»

Λίγο πριν από την έναρξη της διαδικασίας, ο Μάρκος Σεφερλής δήλωσε:

«Σήμερα τελειώνει όλη αυτή η ιστορία. Ξεκίνησε πριν από έναν μήνα περίπου, διακόπηκε λόγω ωραρίου. Σήμερα είμαστε στο τελικό στάδιο της δίκης και περιμένουμε την απόφαση του δικαστηρίου. Ήδη πρωτοβάθμια έχει καταδικάσει σε πέντε χρόνια κάθειρξη και όχι απλά φυλάκιση, κάθειρξη, που σημαίνει ότι αν μείνει η ποινή η ίδια πάει κατευθείαν φυλακή, αν μειωθεί πληρώνει τη φυλακή. Μετά ακολουθεί το αστικό δικαστήριο το οποίο περιμένει την απόφαση αυτού του δικαστηρίου, όπου εκεί ζητώ πάλι τα χρήματά μου. Είναι άλλο δικαστήριο εκείνο. Αυτό σήμερα είναι το ποινικό, αν θα πάει φυλακή ή όχι».

«Με πλήγωσε περισσότερο η προδοσία»

Ο γνωστός ηθοποιός στάθηκε ιδιαίτερα στη σχέση που είχε με τον κατηγορούμενο, τονίζοντας ότι επρόκειτο για μια φιλία 45 ετών και μια οικογενειακή σχέση που κατέληξε στις δικαστικές αίθουσες.

«Όλοι οι κατηγορούμενοι αρνούνται τις κατηγορίες, αλλά υπάρχει και το δικαστήριο που είναι εδώ για να κρίνει αυτούς τους ανθρώπους. Ήταν μια φιλία πολύ μεγάλη, 45 χρόνων, ήταν μια κουμπαριά, τι να κάνουμε, συμβαίνουν κι αυτά. Εγώ έχω εμπιστοσύνη στους ανθρώπους, αγαπάω τους ανθρώπους, πιστεύω στη φιλία, σέβομαι τη φιλία, κάποιοι όμως την προδίδουν και συμπεριφέρονται με τρόπο διαφορετικό που πληγώνει τους ανθρώπους.

Πέρα από τη χρηματική ζημιά που τους κάνει, το κυριότερο είναι ότι πληγώνουν τους ανθρώπους. Εμένα πιο πολύ με έχει πληγώσει όλη αυτή η ιστορία λόγω της μεγάλης φιλίας που είχαμε με τον άνθρωπο αυτόν και της κουμπαριάς, παρά το μεγάλο ποσό που μου έχει υπεξαιρέσει. Από εκεί και πέρα, εδώ είμαστε να δούμε το αποτέλεσμα, να δούμε την απόφαση και θα ξαναμιλήσουμε».

«Εκμεταλλεύτηκε τον κόπο και τον ιδρώτα μου»

Απαντώντας στο τι θα έλεγε σήμερα στον πρώην συνεργάτη του, ο Μάρκος Σεφερλής ανέφερε:

«Θα ήθελα πολύ να μάθω τι θα μου έλεγε αυτός. Εγώ δεν έχω να πω τίποτα, ξέρει ποιος είμαι όλα αυτά τα χρόνια. Το ότι εκμεταλλεύτηκε τον κόπο, τον ιδρώτα αυτού του ανθρώπου και υπεξαίρεσε τόσα χρήματα, αυτά τα λέει όλα.

Από εκεί και πέρα, όλα θα κριθούν εδώ στο δικαστήριο και ο ίδιος θα πάρει νομίζω και το μάθημά του, και ο κόσμος, ο περίγυρός μας, θα καταλάβει ποιος είναι ποιος. Για μένα ξέρει ποιος είμαι, το έχω αποδείξει όλα αυτά τα χρόνια με την πορεία μου γενικά στη ζωή αυτή, αλλά ήρθε η στιγμή να μάθουν και ποιος είναι ο άνθρωπος αυτός, τον οποίον είχα εμπιστευτεί, είχα στηριχτεί πάνω του, του είχα τυφλή εμπιστοσύνη, και όλο αυτό το εκμεταλλεύτηκε αντί να δείξει ευγνωμοσύνη για την εμπιστοσύνη που του είχα, για το πώς τον είχα γενικά στην εταιρεία μου, μου έκανε αυτό που μου έκανε».

Η συγκινητική στιγμή μέσα στη δικαστική αίθουσα

Ο ηθοποιός αποκάλυψε ακόμη ότι κατά την προηγούμενη συνεδρίαση δεν κατάφερε να συγκρατήσει τη συγκίνησή του.

«Αλλά τι να κάνουμε, δεν είμαστε όλοι οι άνθρωποι ίδιοι, γι’ αυτό και τα δικαστήρια είναι γεμάτα, συμβαίνουν στη ζωή μας πολλά πράγματα. Πληγωνόμαστε, στεναχωριόμαστε, συνεχίζουμε, προχωράμε, πορευόμαστε με αυτούς τους ανθρώπους γύρω μας.

Την προηγούμενη φορά στο δικαστήριο που κατέθετα, με έπιασαν τα κλάματα. Δηλαδή, δεν μπορούσα και εκείνη τη στιγμή να συνειδητοποιήσω τι ακριβώς έχει συμβεί με τον άνθρωπο αυτό που καθόταν πίσω μου και όλα αυτά τα χρόνια τον είχα μπροστά μου, στη ζωή μου μέσα».

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΔΩ

Το διαβάσαμε εδώ

Δείτε και αυτά
ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.